У среду, 18. новембра одржан је први сусрет свих учесника у реализовању Омнибуса опера: редитељка Ксенија Крнајски, солисти УЈ Опера СНП-а, маестро Александар Којић, затим директорка УЈ Опера проф. др Ира Проданов Крајишник, која је радила на адаптацији текста, кореографкиња Андреја Кулешевић, костимографкиња Мирјана Стојановић Маурич, сценограф Саша Сенковић и други учесници и сарадници.
Управник Александар Милосављевић је поздравио све учеснике, истакавши да је око Омнибуса опера окупљена таква уметничка екипа са којом се постиже успех. То је екипа која је искусна али спремна на искорак ка новом, духовитом а сценски другачијом замисли. У том смислу се редитељка Крнајски надовезала објашњењем да се Омнибус опера треба сагледати из данашње перспективе. Реч је о делима Телефон Ђ. К. Менотија, 1947; Партија бриџа С. Барбера, 1959. и Тамо и натраг П. Хиндемита, 1927, која су била „револуционарна“ у времену кад су настала, било да се односи на музику, развијање драмске радње или пак, дужину извођења сваке. Ту је препознала намеру тројице композитора да се уметничка форма опере постави на сценски малом простору и изведе у мало времена, а при том је захтевно за извођаче. Редитељка своју интенцију продубљује: обичним реквизитима необичних боја, декором на сведеном сценском простору, костимима који у експресионистичком маниру заокружују замисао, ослањајући се на и природну склоност наших уметника ка духовитом изразу. Дакле, музички захтевно за извођаче, а ефектно за публику јер је кратко, занимљиво, духовито, напето и подстицајно да се открије благо скривено у музичкој кутијици – у Омнибусу.
Инспиративна атмосфера отвореног дијалога подстакла је проф. др Иру Проданов Крајишник да забележи почетак сарадње и заједничку пробу.