Иако је један од маркантнијих глумаца Српског народног позоришта, скоро да нема битније представе у којој не игра, Игора Павловића многи познају као редитеља.
Тим послом почео је да се бави и пре него што је остварио импресиван низ улога, и то до недавно режирајући углавном у аматерским позориштима, представе које су освајале на десетине награда. Најскорију, „39 степеника“ Патрика Барлоуа, као омаж филмовима Афреда Хичкока, режирао је у Позоришту младих, као копродукцију са Градским позориштем Бечеј.
Ситуација у којој је тренутно цео свет омела је и живот ове представе, као и мастер рад Игора Павловића на Академији уметности, на смеру мултимедијалне режије код професора Александра Давића – „Розенкранц и Гилденстерн су мртви“ Тома Стопарда…
Опширније: Игор Бурић, Dnevnik.rs, 15. април 2020.