Бечејски „Бефемон“ је посебан по томе што жири заправо седне са глумцима па дискутује и промишља учинак, и уметници добију повратну информацију од еминентних стваралаца.
„У овом случају то су били Арон Балаж, Душанка Стојановић и Тамара Крцуновић, и њихово образложење ми улива поверење у саму одлуку. Поверовала сам им да сам достојна признања. Продрла сам у оне поре позоришта за које сам се определила у овом тексту, али је извор непресушан и материјал би могао да засити бар неколико монодрама“, овако о главној награди фестивала „БеФемон“ за монодраму „Неодустајање“ за коју потписује текст, режију глуму, почиње причу Марија Меденица, глумица Српског народног позоришта без чијег је глумачког умећа, репертоар СНП-а незамислив.
Како се наводи у образложењу жирија фестивала, Меденица је својом „лапараскопском вештином ушла у ћелијску потребу позоришта да траје у свим временима и да се увлачи кроз пукотине и дилеме протагонисткиње и њене (анти)улоге и снаге да истраје упркос свему, продирући истинито и храбро у духовиту игру о томе. Свесно жртвујући свој сценски его за нешто надасве људско, емпатично, солидарно и нежно у позиву глумца/глумице, изразила је зрео уметнички став и велику креативност“…
Опширније: Портал 021, 2. новембар 2022.