Бојан Раднов (Нови Сад 25.10.1987.) асистент Дуетне игре
У Средњој Балетској школи у Новом Саду, на одсеку Народна игра дипломирао у класи Мирослава Савића 2009. Током школовања активно је радио на унапређењу технике класичног балета и дуетне игре. По завршетку школовања ступа у стални радни однос у Балету Српског народног позоришта у својству играча класичног балета и прихвата место асистента Дуетне игре класичног и савременог балета у Средњој Балетској школи у Новом Саду. У солисту Балета СНП-а промовисан је 2012.
Током своје каријере остварио је дугачак низ солистичких улога: Арапска игра и Краљ мишева у балету Крцко Орашчић Петра Илича Чајковског у кореографији Елдара Алијева, Соло Мазурка у Лабудовом језеру П.И.Чајковског у кореографији Владимира Логунова, Четири каваљера у Успаваној лепотици П.И.Чајковског у кореографији В. Логунова, Војвода од Курландије у Жизели Адолфа Адама у кореографији Милице Јовановић, Отац Лоренцо и Два Тибалдова у балету Ромео и Јулија Сергеја Прокофјева у кореографији Константина Костјукова, у представи Мачак у чизмама Бруна Бјелинског у кореографији Љиљане Гвозденовић.
Играо је у свим представама Балета СНП-а: Дон Кихот Лудвига Минкуса у кореографији Ђуле Харангоза, Грк Зорба Микиса Теодоракиса у кореографији Крунислава Симића, Дама с камелијама Ђузепеа Вердија у кореографији К. Симића, Враголанка Луја Јозефа Фердинанда Херолда у кореографији Калина Ханциуа, Охридска легенда, Стевана Христића у кореографији В. Логунова, Милева Ајнштајн Маријана Нећака у кореографији Сташе Зуровца, Божанствена комедија по Дантеовом делу у кореографији Сташе Зуровца, Катарина Измаилова Рудолфа Бручија оргиналну кореографију Димитрија Парлића пренео Константин Тешеа, Ко је најмоћнији на свету?! Бохуслава Мартинуа у кореографији Владимира Семјоновича Феђанина, Пипи дуга чарапа Круна Ципција у кореографији Ике Отрина, Пинокио Нодара Викторовича Чанбе у кореографији Драгана Јеринкића, Мадам Батерфлај у кореографији Петера Бројера.
Играо је и у операма и оперетама са репертоара Опере СНП-а: Кнегиња чардаша Имреа Калмана редитеља Јаноша Сикоре у режијској обнови и кореографији Д. Јеринкића, Фауст Шарла Гуноа редитеља Александра Николића у кореографији Александра Илића, Риголето Ђузепе Вердија редитеља А. Николића у кореографији А. Илића, Аида Ђ. Вердија редитеља А. Николића у кореографији А. Илића, Владимир и Косара Стевана Дивјаковића редитеља А. Николића у кореографији А. Илића, Кармен Жожа Бизеа редитеља Озрена Прохића у кореографији Тонија Ранђеловића, Кармина Бурана Карла Орфа редитеља Соње Вукичевић у кореографији Леа Мујића, Љубавни напитак Гаетана Доницетија редитеља Андреја Бесчаснија у кореографији Д. Јеринкића.
Учествовао је у драмској представи Војвођанска рапсодија по мотивима прозе Село Сакуле а у Банату Зорана Петровића на музику Габора Ленђела редитеља Владимира Лазића у кореографији Милице Церовић, а за Виолинисту на крову Џозефа Стејна и Џери Бока редитеља Атиле Береша у кореографији Ђерђа Крамера био је асистент кореографа и репетитор представе. Искуство у раду је стицао у Újvidéki Színház/Новосадско позориште у Новом Саду и у Словачком војвођанском позоришту у Бачком Петровцу. Фолклором се бавио 22 године. Био је члан Форума за нови плес Балета Српског народног позоришта и играо у представама Шампањац и јагоде и Револуција отказана. Налази се у монографији „Форум за нови плес – у лимбу између спољашњих и унутрашњих кругова (или једна прича о савременом плесу у нашем театру)“.
Као асистент Дуетне игре у Балетској школи у Новом Саду је од 2009. године.